Strona głównaKryptoNike uruchamia platformę Web3 oferującą wirtualną odzież i inne produkty oparte na NFT

Nike uruchamia platformę Web3 oferującą wirtualną odzież i inne produkty oparte na NFT

Źródło zdjęcia: Nike

Gigant odzieży sportowej Nike uruchomił .SWOOSH, nową platformę Web3, która będzie używana do tworzenia wirtualnej odzieży, takiej jak t-shirty i tenisówki dla awatarów.Nike stał się jednym z największych światowych graczy modowych w Web3 w połowie grudnia ubiegłego roku, kiedy firma przejęła RTFKT, firmę zajmującą się wirtualnymi sneakersami, która tworzy NFT i cyfrowe sneakersy dla metaverse.

Aby zintensyfikować wysiłki web3, gigant odzieżowy ogłosił opracowanie .Swoosh, nowego projektu mającego na celu zwrócenie uwagi na nft marki i wirtualne inicjatywy odzieżowe, w tym przyszłe sposoby, w jakie klienci mogą zostać współtwórcami i dzielić się opłatami licencyjnymi za produkty cyfrowe. Projekt jest realizowany przez nike virtual studios , na czele której stoi wiceprezes ron faris, były szef aplikacji nike snkrs, zgodnie z raportem vogue business. Będzie domem dla wirtualnych kreacji nike i ma zostać uruchomiony w ten piątek.

„Kiedy myślisz o wirtualnym produkcie, takim jak wirtualny but, nie jest to tylko but; to produkt i doświadczenie, usługa lub użyteczność” – powiedział podobno ron faris, wiceprezes nike.

Warto zauważyć, że odzież nft firmy nike zostanie wyprodukowana w polygon, skalowalnym rozwiązaniu warstwy 2, które działa równolegle z łańcuchem blokowym ethereum. Według szybka firma raport, nike planuje sprzedawać cyfrowe sneakersy za mniej niż 50 usd za parę.

Czytaj także:  Rząd Japonii: Podejmiemy wszystkie możliwe środki, aby pomóc klientom FTX Japan

W wątku na twitterze rtfkt wyjaśnił, że studio faktycznie pomagając nike w dalszej ekspansji na web3. Firma dodała, że ​​nike wypuści cyfrową odzież dla awatarów clonex nft firmy rtfkt, których ci właściciele będą mogli następnie używać w obsługiwanych grach web3 i światach metaverse.

”.Swoosh to platforma dla wirtualnych kreacji nike, aby były bardziej dostępne i umożliwiały wprowadzanie kolejnych milionów do wspaniałego świata web3 i zasobów cyfrowych” — powiedział rtfkt.

Warto zauważyć, że firma nike odniosła największy sukces z jego wypadem na nft. W listopadzie ubiegłego roku firma złożyła siedem patentów, które ujawniły plany produkcji i sprzedaży wirtualnego obuwia i odzieży. Kilka dni później uruchomiła nikeland — świat roblox pełen gier online i wirtualnych produktów.

W ciągu pięciu miesięcy od uruchomienia nikeland zgromadził siedem milionów odwiedzających. Tymczasem zakup rtfkt przez nike zaczął się opłacać. Do września firma zarobiła ponad 185 milionów dolarów ze sprzedaży swoich nft i otrzymała ponad 93 miliony dolarów tantiem.


TO CI SIĘ SPODOBA:

TOP 5

podobne artykuły