4 najlepsze poranne nawyki związane z piciem wspomagające utratę tłuszczu z brzucha

Utrata wagi może być trudną podróżą, ale utrata wagi w okolicach brzucha może być jeszcze trudniejsza.

Ponieważ większość tłuszczu, który widzisz w okolicy brzucha to tłuszcz trzewny, który jest niebezpiecznym tłuszczem, który znajduje się wokół twoich narządów, nie ma sposobu, aby po prostu celować w ten obszar za pomocą tylko jednego rodzaju treningu lub jednego rodzaju jedzenia.

Oznacza to, że zwykłe zwiększenie liczby brzuszków, które wykonujesz każdego dnia, samo w sobie nie wystarczy.

Zamiast tego, zwalczanie tkanki tłuszczowej w jamie brzusznej oznacza wprowadzanie trwałych zmian w diecie i ćwiczeniach, które mogą trwale pomóc w zmniejszeniu tego tłuszcz wokół brzucha.

Niektóre z tych zmian obejmują zwiększenie spożycia białka, zmniejszenie spożycia cukru i alkoholu oraz dodanie większej ilości błonnika do codziennych posiłków.

Jednym z miejsc, od których należy zacząć jest poranna rutyna. Czytaj dalej, aby poznać najlepsze nawyki związane z porannymi napojami, które mogą pomóc w utracie tłuszczu z brzucha.

Pij wodę z cytryną

Zawsze warto zacząć dzień od szklanki wody, aby nawodnić organizm po przespanej nocy. Dodanie cytryny do porannej filiżanki wody to świetny sposób na wsparcie utraty wagi i tłuszczu z brzucha.

Czytaj także:  Pożegnaj się z wysokim ciśnieniem krwi, poziomem cholesterolu

Chociaż badania dotyczące przewagi wody cytrynowej nad zwykłą wodą są ograniczone, picie wody z cytryną może być ogólnie smacznym sposobem na spożywanie większej ilości wody, co jest korzystne dla zdrowego odchudzania.

Ogranicz słodkie napoje kawowe

Badania wykazały, że spożywanie zbyt dużej ilości dodanego cukru może prowadzić do większej ilości tkanki tłuszczowej wokół żołądka, a niektóre badania odkryły, że dodawanie cukru do napoju może w szczególności prowadzić do większego ryzyka otyłości brzusznej.

Jednym z głównych powodów jest to, że napoje słodzone cukrem często zawierają więcej cukru dodanego w jednej porcji niż zaleca się go spożywać w ciągu całego dnia.

Dodawaj płatki owsiane do smoothie

Kolejną pomocną wskazówką dotyczącą porannych nawyków związanych z piciem jest dodanie trochę płatków do ulubionego smoothie.

Owies dodaje dodatkowego błonnika i zwiększa objętość koktajlu, co poprawia efekt sytości koktajlu i pomaga zapobiegać przejadaniu się między posiłkami.

Owies jest bogaty w rozpuszczalny błonnik, którego badania wykazały może pomóc zmniejszyć ryzyko otyłości brzusznej poprzez zmniejszenie apetytu i zwiększenie różnorodności pożytecznych bakterii w jelitach.

Czytaj także:  Tętniak mózgu: objawy, przyczyny i leczenie

Spróbuj koktajlu proteinowego

Odżywianie i metabolizm, dieta wysokobiałkowa może pomóc w utracie masy ciała poprzez pomoc w utrzymaniu metabolizmu i zmniejszeniu apetytu, a także została powiązana z redukcją trzewnej tkanki tłuszczowej.

Określenie, ile białka potrzebujesz na diecie wysokobiałkowej, zależy od Twoich konkretnych potrzeb i celów zdrowotnych, ale jeśli wiesz, że możesz ogólnie spożywać więcej białka, uzupełniając białko koktajlem proteinowym może być korzystne.

Jeśli możesz trzymaj się białka w proszku lub koktajlu o niższej zawartości dodanego cukru, ponieważ wiele marek wciąż przemyca kalorie z cukru, aby dodać smaku.


POPULARNE

podobne artykuły