2 punkty akupresury, które mogą złagodzić ból stawów i sztywność mięśni


Kiedy ludzie się starzeją, nie można uniknąć sztywności stawów, bólu kolan i pleców. Istnieje wiele komercyjnych produktów, które pomagają rozwiązać te problemy.

Twierdzą, że pomagają ci w stanach zapalnych i bólu. Jednak faktem jest, że większość tych produktów jest wypełniona różnymi rodzajami chemikaliów i nie jest to coś, co chcesz umieścić w swoim ciele.

Akupresura

Istnieją inne sposoby rozwiązania takich problemów. Na przykład możesz spróbować akupresury. Akupresura jest tak naprawdę starożytną sztuką uzdrawiania.


NIE PRZEGAP!  Spryskaj pleśń tą mieszanką, a już nigdy się ona nie pojawi

Ta sztuka używa palców do naciskania na punkty, które mogą pomóc ci leczyć różnego rodzaju stany chorobowe. Naciskaj na punkty, które pomogą ci stymulować naturalne zdolności samoleczenia organizmu.


Według profesjonalnych terapeutów z Melbourne College akupresura wywodzi się ze starożytnych Chin. Akupresura przyciągnęła wiele uwagi dzięki swoim zaletom.

Mówi się, że może zwiększyć relaksację i krążenie oraz że może pomóc złagodzić sztywność mięśni.



NIE PRZEGAP!  Maść , która przyniesie ukojenie przy bólu dolnej części pleców (lumbago)

Na pewno interesuje Cię to, które punkty pomogą Ci zmniejszyć sztywność. Według Micheala Reeda, który jest krajowym ekspertem w dziedzinie terapii akupresury, ulgą dla sztywności są ST36 i GB34.

Jak działają punkty akupresury?

Punkt gojenia ST36 znajduje się poniżej czubka kolana, zaledwie 4 palce poniżej i 1 palec na zewnątrz nogi.

Drugi punkt gojenia GB34 znajduje się z boku nogi, poniżej kolana. Znajduje się przed końcem zewnętrznej kości nogi.

Micheal Reed zaleca szybkie codzienne pocieranie tych punktów, co może pomóc złagodzić sztywność mięśni.


NIE PRZEGAP!  Ocet jabłkowy na rwę kulszową. Usuń ból w 10 minut.

Jeśli pocierasz GB34, możesz również złagodzić ból bioder, ból kulszowy, nudności i wymioty.

A dzięki masowaniu miejsca ST36 możesz złagodzić zmęczenie, napiąć mięśnie, co może również pomóc w trawieniu, a także złagodzić skurcze podczas cyklu miesiączkowego.

Inne alternatywy dla złagodzenia sztywności


NIE PRZEGAP!  Spożywaj 1 łyżkę na czczo przez siedem dni. Będziesz zdumiony efektem!

Musisz wystarczająco dużo spać, aby twoje mięśnie miały czas potrzebny na odmłodzenie. Aby zwiększyć przepływ krwi i rozluźnić napięte mięśnie możesz wziąć gorący prysznic. Są to proste i łatwe rzeczy, które możesz zrobić, aby zmniejszyć sztywność.



Udostępnij na: