Strona głównaZdrowie5 artykułów spożywczych, które obniżają poziom cholesterolu

5 artykułów spożywczych, które obniżają poziom cholesterolu


Produkty naturalne są najlepszym rozwiązaniem do walki z chorobami serca, podwyższonym poziomem cholesterolu i innymi zdrowotnymi problemami. 

Oto lista 5 najlepszych artykułów, które obniżają poziom cholesterolu i zapobiegają atakom serca:

1. Jarmuż

Podobnie jak szpinak, jarmuż oferuje niesamowite właściwości zdrowotne, które skutecznie obniżają poziom pzłego cholesterolu.

Ponieważ jest bogaty w luteinę i zawiera błonnik, roślina ta może z powodzeniem obniżyć poziom cholesterolu LDL i uniemożliwić jego wystąpienie. Włącz ten składnik odżywczy do koktajli lub świeżej sałatki.


2. Płatki owsiane

Amerykańskie Towarzystwo Serca pochwaliło płatki owsiane za ich magiczne cechy i zdolność do obniżania poziomu cholesterolu. Są również pełne błonnika, płatki owsiane łatwo wchłaniają niepotrzebny cholesterol i wydalają z organizmu, zapobiegając tym samym dalszym uszkodzeniom.



Organiczne płatki owsiane są lepszym rozwiązaniem, ponieważ mają bardziej naturalne właściwości, które zmniejszają ilość GMO wewnątrz organizmu i wydajnie eliminują chemikalia. Unikaj też dodawania cukru do płatków.

3. Jabłka

Jedno jabłko dziennie, trzyma lekarza z dala – wspaniałe zdanie i to prawdziwe! Te niesamowite owoce są uważane za korzystne dla całego ciała, a redukcja cholesterolu jest kolejnym elementem jego przywilejów. Witaminy i minerały, które dostarczają oraz polifenole jakie zawierają powodują naturalne oczyszczanie organizmu z toksyn.

4. Czosnek

Czosnek jest znany jako jeden z najlepszych uniwersalnych i naturalnych środków zaradczych. Może być spożywany w stanie surowym lub ugotowanym. Jest doskonałym przeciwutleniaczem, który oczyszcza organizm, wspomaga krążenie i usuwa nadmiar cholesterolu z organizmu. Główną substancją czosnku jest alicyna odpowiedzialna za wszystkie niesamowite właściwości, jakie czosnek posiada.

Sprawdź To!  Masz wysoki cholesterol, rozwiążesz ten problem spożywając ten lek.
Sprawdź To!  Zobacz jak twoje jelita wpływają na zdrowie twojego mózgu

5. Ciemna czekolada

O ile nam wiadomo, czekolada jest niezdrowa i może powodować pewne problemy, takie jak przyrost masy ciała lub zmiany stanu skóry. To jednak jest nieprawdą. Uważaj, aby nie jeść zbyt dużo czekolady – co nie oznacza, że ​​efekty będą większe. Zużywaj czekoladowo umiarkowanie. Głównym składnikiem, który redukuje cholesterol tak skutecznie, są procyjanidyny.

Pamiętaj, aby zawsze wybrać najbardziej naturalną ciemną czekoladę, która zawiera najmniejsze ilości substancji chemicznych i sztucznych substancji. Jest to ważne, ponieważ naturalna ciemna czekolada zawiera większe ilości procyanidynów. Trzymaj się z dala od czekolady mlecznej, ponieważ ​​nie posiada ona wymaganych właściwości przeciwutleniających, które korzystnie obniżają poziom cholesterolu.




loading...
loading...
>