Czy chcesz spać lepiej? Pij wodę z cytryną przed snem

Większość ludzi chce lepiej spać. Aby to zrobić nie wahamy się używać leków, które bardzo często mają skutki uboczne.

Jeśli cierpisz na chroniczną bezsenność, najlepiej jest skonsultować się z dobrym specjalistą.

Z drugiej strony, aby poprawić jakość snu i zapobiec bezsenności związanej ze stresem, nawykami życiowymi lub złym odżywianiem, zalecamy pić wodę z cytryną przed snem.

Wiemy, że w naszych artykułach często rozmawiamy z wami o korzyściach płynących z rozpoczynania dnia od szklanki letniej wody z cytryną.

Picie na pusty żołądek jest bardzo dobre dla zdrowia. Jednak przed pójściem do łóżka powinieneś wypić szklankę wody z sokiem z cytryny, jeśli chcesz uzyskać głęboki i spokojny sen.

Po tygodniu twoje ciało zacznie odczuwać zmiany, które pomogą ci lepiej spać. Wyjaśnimy, jak to cudowne lekarstwo działa.

Lepiej śpij dzięki szklance wody z cytryną

Wiele osób może być trochę sceptycznie nastawionych do tego rozwiązania.

Pod koniec dnia i tuż przed zaśnięciem możemy poczuć, że nasz żołądek jest bardziej wrażliwy i dlatego nie powinniśmy pić wody z cytryną przed pójściem spać, ponieważ jest kwaśna.

Wolimy konsumować rzeczy, które są słodsze, przyjemniejsze i relaksujące. Jednak ta kombinacja ciepłej wody i cytryny jest dobra dla naszego organizmu.

Jeśli twoje ciało jest „zatrute”,  nie będziesz w stanie lepiej spać

Wiemy, że termin „zatrute ciało” może trochę nas martwić. Jest to termin określający serię bardzo konkretnych procesów zachodzących w naszym ciele:

  • Nasze ciało odnawia wiele tkanek prawie codziennie. Istnieją komórki, które umierają, takie jak krwinki czerwone. Z kolei powstają substancje odpadowe, które należy wyeliminować.
  • Nasze ciało często nie może metabolizować wielu składników, które składają się na jedzenie, które jemy (wiele z nich jest nawet szkodliwych dla naszego zdrowia).
  • Ideałem jest wydalenie ich tak szybko, jak to możliwe, ale będzie to zależało od prawidłowego funkcjonowania narządów, takich jak wątroba lub nerki.
  • Nie możemy również zapomnieć, że zanieczyszczenie środowiska dostaje się do naszego ciała,  a nie tylko przez powietrze lub dym.
  • Wiele z jedzonych przez nas produktów zawiera pestycydy, które są toksyczne i mogą powodować nudności, jeśli gromadzą się w naszym organizmie.

Wszystkie te czynniki uniemożliwią nam prawidłowe odpoczywanie. Dzieje się tak, ponieważ nasza wątroba lub system limfatyczny są zobowiązani do wykonania dodatkowego zadania.

Wszystko to sprawi, że poczujemy się ciężsi, wzdęci i będziemy cierpieć na bezsenność, jednak unikniemy tego stosując ten lek.

Sok z cytryny usprawnia procesy detoksykacji

Ciepła woda w połączeniu z sokiem z cytryny optymalizuje pracę wątroby, usuwa szkodliwe substancje z naszej krwi i opiekuje się naszym układem limfatycznym.

  • Nie zauważymy natychmiastowych wyników pierwszego dnia przyjmowania tego leku, ale nasz organizm dostrzeże korzyści po sześciu lub siedmiu dniach.
  • Nie możemy też zapomnieć, że sok z cytryny pomaga w  trawieniu. Składniki odżywcze w tym napoju będą wchłaniane o wiele lepiej i będziemy kłaść się do łóżka bez odczuwania nadęcia i niewygody, a zatem bardziej zrelaksowani.

Całkiem możliwe, że będziesz musiał iść do łazienki w środku nocy. Dzieje się tak, ponieważ cytryna jest dobrym diuretykiem.

Idealny środek alkaliczny, który pomoże Ci odpocząć

Ten fakt jest ciekawy, ale wyjątkowy: pomimo kwaśnego smaku cytryny, jest ona silnym środkiem alkalicznym, gdy dociera do naszego ciała.

Pomaga oczyszczać krew, dbać o wątrobę, zwiększać liczbę białych krwinek i optymalizuje funkcję trzustki.

Warto przyjmować go przez miesiąc.

Jak przygotować to lekarstwo, aby lepiej spać
Składniki

  • 1 szklanka wody (250 ml)
  • 5 łyżek soku z cytryny (50 ml)
  • 1 łyżeczka miodu (7,5 g)

Metoda

  • Jak widać ilość soku z cytryny, który dodamy nie jest bardzo duża. Ponadto jego działanie jest jeszcze większe w połączeniu z odrobiną miodu.
  • Zacznij od podgrzania kubka wody, nie podgrzewaj powyżej 40 stopni C.
  • Dodaj łyżeczkę miodu. Następnie możesz dodać sok z cytryny.

Najlepiej wypić ten lek dwie godziny po obiedzie i przed pójściem spać. Jeśli pijesz tę mieszankę co wieczór zobaczysz, że zaczynasz lepiej spać!

Udostępnij ten artykuł znajomym

POPULARNE ARTYKUŁY


loading...
loading...

POPULARNE ARTYKUŁY