Przekąski dla diabetyków, które pomagają regulować poziom cukru we krwi


Głód może powodować wzrosty i spadki poziomu cukru we krwi u osób z cukrzycą typu 2. To z kolei może powodować zawroty głowy, drażliwość i osłabienie.

Właśnie dlatego zdrowa przekąska jest ważna dla tych ludzi, ponieważ może pomóc utrzymać im odpowiedni poziom cukru we krwi przez cały dzień.

W tym celu do wyboru jest kilka inteligentnych przekąsek:

Zielone warzywa liściaste

Czas poszerzyć horyzonty jedząc zieloną sałatkę. Dodaj szpinak, boćwinę i jarmuż, ponieważ są zdrowe, smaczne i zawierają mało węglowodanów.

Pistacje


NIE PRZEGAP!  Twarz może pokazać, których składników brakuje organizmowi!

Dzięki zawartości białka i kombinacji tłuszczów jednonienasyconych i wielonienasyconych pistacje mogą pomóc obniżyć poziom cholesterolu, a także ryzyko problemów zdrowotnych związanych z cukrzycą. Przygotuj się na głód, mając w każdej chwili 0,1 kg tych orzechów przy sobie.

Napoje niskokaloryczne


Oprócz picia zwykłej wody, co jest zawsze dobrym pomysłem powinieneś również rozważyć dodanie do swojego planu diety napoju z owoców lub warzyw. Dodaj do wody plasterki cytryny lub ogórka lub wcześniej wytworzone kostki lodu z owoców.



NIE PRZEGAP!  Pozbądź się choroby dziąseł i wybielaj zęby naturalnie!

Możesz również dodać laskę cynamonu, jeśli wolisz pić zimne herbaty. Napoje te napełnią cię mimo że zawierają mało węglowodanów.

Warzywa surowe, gotowane lub pieczone

Warzywa są bogate w składniki odżywcze, które mogą pomóc w cukrzycy dlatego zdecydowanie powinieneś włączyć je do swojej codziennej diety. Możesz jeść je na surowo, pieczone lub gotowane, a także dodawać je do różnych potraw. Możesz nawet zanurzyć je w salsie, guacamole, a nawet hummusie.

Aby uzyskać zdrową dawkę minerałów i witamin, które pomogą regulować poziom cukru we krwi rozważ następujące warzywa o niskiej zawartości węglowodanów: pomidory, cebula , brukselka i bakłażany.

Awokado z limonką


NIE PRZEGAP!  5 korzyści z terapii bańkami. Wszyscy powinni to wiedzieć!

Jednonienasycone tłuszcze awokado sprawiają, że to jedzenie jest inteligentną przekąską, która sprawi, że w pełni się nasycisz.

Pokrój plasterki awokado i polej sokiem z limonki i dopraw szczyptą soli. Pamiętaj, że awokado ma dużo kalorii.


NIE PRZEGAP!  Wspaniały antybiotyk, który niszczy wszystkie infekcje nerek

Przygotuj te proste, zdrowe przekąski, które pomogą regulować poziom cukru we krwi. Są łatwe do przygotowania i zapewniają wystarczającą ilość składników odżywczych, które utrzymają zrównoważony poziom cukru we krwi i poprawią ogólny stan zdrowia dzięki zawartości witamin i minerałów.



Udostępnij na: