Ciągły nacisk na pracę i terminy mogą powodować stres i nieregularność nawyków żywieniowych. Stres jest największym powodem braku snu i może mieć długotrwałe niekorzystne skutki zdrowotne. Nieodpowiednie nawyki żywieniowe mogą powodować niedobory żywieniowe, które mogą prowadzić do bezsenności.
głęboki-sen

Nasz nowoczesny styl życia powoduje problemy metaboliczne, które doprowadzają do wielu zaburzeń równowagi hormonalnej, a tym samym utrudniają cykl snu i ogólny stan zdrowia.

Na szczęście ta recepta składająca się z 2 składników może usunąć problem braku snu, jeśli jest regularnie stosowana.



Cynamon

Ma niesamowite korzyści zdrowotne i niesamowite możliwości kulinarne. Może również pomóc w obniżaniu cukru we krwi, co może prowadzić do zaburzeń równowagi hormonalnej, co z kolei powoduje zmęczenie i senność w godzinach przebudzenia.

Banan

Banan to kopalnia złota potasu i magnezu. Te dwa minerały odgrywają kluczową rolę w promowaniu głębokiego snu. Brak magnezu w organizmie może powodować bezsenność, a brak niezbędnej ilości potasu można prowadzić do przerywania snu.

Składniki:

-1 mały garnek

-1 duży banan

-1 łyżka cynamonu w proszku



Przygotowanie:

Krok 1: Weź banana ze skórką, obetnij końce, nie obieraj banana. Skórka zawiera bardzo duże ilości potasu.

Krok 2: Umieść 250 ml wody w garnku i zagotuj.

Krok 3: Umieść banana we wrzącej wodzie.

Krok 4: Gotuj przez 10 minut.

Krok 5: Dodaj łyżeczkę cynamonu i dokładnie wymieszaj

Krok 6: Odcedź mieszaninę i przelej herbatkę do szklanki.

– Zaleca się wypić herbatki na godzinę przed snem.

Zobacz także:

Aktualizacja: 30 sierpnia 2018