Usuń nadmiar cukru z organizmu w ciągu zaledwie 3 dni i schudnij


Cukier jest zdecydowanie głównym powodem, który wpływa na nasza wagę. Często nie wiemy jak dużo cukru dostaje się do naszego organizmu, ponieważ znajduje się on w wielu produktach, a nawet nie jesteśmy tego świadomi.
Bezsenność, dezorientacja, zmiany nastroju, zmęczenie i nadwaga to główne negatywne skutki spożywania cukru.

Jest on też przyczyną wielu poważnych problemów zdrowotnych, takich jak rak piersi, choroby układu krążenia i cukrzyca. Organizm wykorzystuje cukier jako źródło energii, kiedy go spożywamy, ale zbyt duża ilość dostarczonego cukru do organizmu może mieć negatywne skutki.


NIE PRZEGAP!  Jeśli cierpisz na silne migreny, wypróbuj ten naturalny sposób.

Dzisiaj zaprezentujemy Wam najlepsze, szybkie i proste rozwiązanie, aby oczyścić organizm z nadmiaru cukru.

Dzień 1:

Śniadanie: garść migdałów lub jagód lub jajka sadzone (3 jajka)


NIE PRZEGAP!  Ten sok obniży poziom cholesterolu, oczyści jelita

Przekąska: Garść orzechów
Obiad: pierś z kurczaka i garść nasion dyni, migdałów lub gotowana fasolka
Kolacja: kawałek łososia z brokułami i pieczarkami

Dzień 2:

Śniadanie: garść migdałów lub jagód lub jajka sadzone (3 jajka)
Przekąska: garść orzechów laskowych

NIE PRZEGAP!  Pożegnaj się ze swoim grubym brzuchem. 2 łyżki mieszanki dziennie

Obiad: Cukinia z sosem pieprzowym i cytryną
Kolacja: fasola lub inne gotowane warzywa lub gotowany dorsz i tosty

Dzień 3:

Śniadanie: garść migdałów lub jagód lub jajka sadzone (3 jajka)
Przekąska: garść orzechów laskowych
Obiad: Pieczona pierś z kurczaka z sosem cytrynowym
Kolacja: zupa z cebuli lub makaron z bazylią, pieczarkami i sosem pomidorowym (może także zawierać mięso)

NIE PRZEGAP!  Odkryj naturalne sposoby oczyszczania nerek

Napoje: najlepiej pić wodę, herbatę (bez cukru)