Jak uwolnić się od rwy kulszowej – 2 proste sposoby na pozbycie się bólu

Ból lędźwiowy jest częstym zaburzeniem obejmującym mięśnie, dolną część pleców, nerwy i kości. Ból ten może rozprzestrzeniać przez uda łydki, kolana i stopy. Charakteryzuje się silnym bólem, pieczeniem i drętwieniem nóg.

W okolicy lędźwiowej może wystąpić silny ból lub może rozprzestrzeniać się tylko na jednej nodze. Ból może się nasilić w nocy lub po długim siedzeniu, staniu, kaszlu, kichaniu lub stresie.

Jeśli wystąpi taki ból, skonsultuj się z lekarzem w celu uzyskania odpowiednich leków.

Unikaj leczenia tego bólu konwencjonalnymi metodami leczenia, które obejmują leki i środki przeciwbólowe. Te metody często mogą być nieskuteczne, a nawet szkodzić narządom.


NIE PRZEGAP!  Jak wyleczyć zęby naturalnie - czy to możliwe?

Jeśli leczysz ten ból kilkoma prostymi ćwiczeniami rozciągania mięśni, zniknie on na dłuższy czas.

Ćwiczenia na rozciąganie nerwu kulszowego:


Niektóre ćwiczenia rozciągające pomogą zmniejszyć stan zapalny w ciele i złagodzić ból kulszowy.

Na początku może to nie być łatwe, ponieważ wszystkie ćwiczenia powinny być wykonywane powoli.



NIE PRZEGAP!  Przełom! Przeczytaj to zanim połkniesz kolejny Ibuprofen

1. Połóż się płasko na podłodze, zegnij bolesną nogę i delikatnie pociągnij ją do swojego ramienia. Gdy poczujesz napięcie, przytrzymaj nogę w tej pozycji przez pół minuty.

Następnie poluzuj nogę, zrób krótką przerwę i powtórz ćwiczenie dwa razy.


NIE PRZEGAP!  Jak zatrzymać atak serca w ciągu 1 minuty

2. Zegnij kolana i pociągnij je w kierunku klatki piersiowej. Upewnij się, że nie podnosisz pośladków z podłogi. Krzyżując nogi, pociągnij zdrową nogę ręką, jak pokazano na rysunku.

Pozostań w tej pozycji przez pół minuty, a następnie wróć do pierwotnej pozycji. Powtórz to ćwiczenie dwa razy.


NIE PRZEGAP!  Te 6 rzeczy wydarzy się, jeśli pijesz ciepłą wodę

Ćwiczenia te wyeliminują stagnację w mięśniach, poprawią krążenie krwi i przyspieszą regenerację.