Weź łyżkę na pustym żołądku przez siedem dni. Zdziwisz się, ile stracisz na wadze!

Bez wątpienia czosnek jest jednym z najkorzystniejszych warzyw na świecie. To znacznie więcej niż przyprawa, która poprawia smak Twoich potraw, to medycyna. 

W rzeczywistości czosnek jest od dawna stosowany jako część holistycznej medycyny w leczeniu wielu problemów zdrowotnych.

Aby czerpać jak najwięcej korzyści zdrowotnych najlepiej spożywać go w stanie surowym.

Korzyści zdrowotne wynikające z spożywania surowego czosnku

  • Zmniejsza nadciśnienie i poziom cholesterolu.
  • Zapobiega chorobie wieńcowej i zawałowi serca.
  • Zapobiega rozwojowi miażdżycy.
  • Chroni przed zwykłymi problemami zdrowotnymi, takimi jak przeziębienie, grypa, gorączka, biegunka, ukąszenia owadów i infekcje grzybicze.
  • Redukuje objawy choroby zwyrodnieniowej stawów, powiększenia gruczołu krokowego i cukrzycy.
  • Poprawia odporność i zdolność organizmu do usuwania toksyn podczas regularnego spożywania.
  • Pobudza zdrową utratę tłuszczu.

Czosnek dobrze łączy się z cebulą i imbirem, zapewniając naturalny detox z chemioterapii. Jest to również bardzo korzystne dla wzmocnienia układu odpornościowego.

Jak korzystać z czosnku?

Spożywanie surowego czosnku jest najlepszym sposobem na czerpanie korzyści zdrowotnych, ponieważ allicyna, aktywny składnik czosnku traci właściwości lecznicze po ugotowaniu. To co robisz to zmiażdżyć trochę czosnku i pozostawić go na 15 minut przed spożyciem. Miażdżenie czosnku powoduje, że allicyna jest bardziej dostępna biologicznie.

Czytaj także:  Leczenie raka lepiej niż chemioterapia

Ważne jest również, aby wiedzieć, że czosnek najlepiej spożywać na pusty żołądek, ponieważ pełny żołądek nie może prawidłowo wchłonąć wszystkich składników odżywczych z czosnku.

Czosnek i miód

Zacznij od zmiażdżenia 2-3 ząbków czosnku i wymieszaj je z łyżką miodu.

Aby uzyskać optymalne korzyści zdrowotne, w tym więcej energii, zdrową utratę wagi i ogólny stan zdrowia spożywaj tę mieszankę codziennie.


POPULARNE

podobne artykuły