Strona głównaOdchudzanie30-dniowe wyzwanie: Podkręć swoje pośladki

30-dniowe wyzwanie: Podkręć swoje pośladki

Kto nie chciałby mieć solidnego tła, na które miło będzie patrzeć? Oczywiście trzeba coś z tym zrobić. Jeśli będziesz cały dzień siedzieć przed komputerem i w ogóle się nie ruszać, to raczej tego nie osiągniesz.

I nie ma wymówek, że nie masz czasu na pójście na siłownię. Możesz łatwo uzyskać stonowany tyłek w domu. Wystarczy znaleźć czas i zacząć regularnie robić przysiady.

Dlaczego przysiady?

Przysiady to jedno z najlepszych ćwiczeń wzmacniających dolne partie nóg i pośladki. Można na nich ćwiczyć nawet brzuch i środek ciała.

Mają ogromną zaletę, można je ćwiczyć w dowolnym miejscu – w domu lub w pracy.

Wystarczy znaleźć wolną chwilę i zacząć ćwiczyć. Jedyne, na co należy zwrócić uwagę, to właściwa technika ich wykonania.

Jak prawidłowo wykonywać przysiady

Podczas przysiadu Twój własny ciężar angażuje kilka mięśni – mięsień czworogłowy uda, ścięgno podkolanowe, mięsień czworogłowy uda, odwodziciele, pośladki, mięsień prosty brzucha i biceps łydki.

Podczas ćwiczenia należy stać prosto, stopy rozstawić na szerokość bioder, wciągnąć brzuch i delikatnie wypchnąć ramiona do tyłu.

Możesz położyć dłonie na biodrach lub przedramionach. Robisz wdech i powoli przechodzisz do przysiadu, zginając kolana pod kątem prostym.

Plecy powinny pozostać proste. Przytrzymaj przysiad przez 2 sekundy i wróć do pozycji wyjściowej.

Jakie korzyści przynoszą przysiady?

Przysiady sprzyjają prawidłowej postawie, pomagają spalać energię, poprawiają elastyczność i stabilność, wzmacniają płuca i serce.

Dzięki nim będziesz mieć zdrowsze stawy i mocniejsze kości . Twoje trawienie będzie działać lepiej.

Istnieją różne odmiany przysiadów – klasyczne, przysiady z wyskokiem, przysiady nad głową, przysiady na boki, przysiady na jednej nodze, przysiady na plié. Możesz też ćwiczyć na stepperze lub stołku.

30-dniowe wyzwanie przysiadowe

Możesz dać sobie 30-dniowe wyzwanie, aby ujędrnić swój tyłek. To całkiem proste: zaczynasz od 50 przysiadów i codziennie dodajesz 5 przysiadów.

Co trzeci dzień będziesz odpoczywać , a nie przysiadać. Trzydziestego dnia wykonasz 245 przysiadów, co znacząco wpłynie na kształt Twojej sylwetki i kończyn.

Zobacz Też: