Czy wiesz, że średnia długość życia japońskich kobiet wynosi 84? To dlatego od 25 lat utrzymują oni rekord najdłużej żyjących kobiet na świecie. Nie tylko żyją najdłużej, ale także wyglądają, jakby były odporne na starzenie. 

chińskie kobiety

W tym artykule podzielimy się z Tobą sekretem długowieczności i wiecznej młodości, abyś mógł z niego skorzystać.

Japońska pisarka, Naomi Moriyama badała świat japońskiej kuchni swojej matki i odsłania jej długie i zdrowe życie w swojej książce.  Japońskie kobiety nie starzeją się ani nie tyją. Według autorki tradycyjna kuchnia japońska zawiera pokarmy, które zapobiegają przybieraniu na wadze i starzeniu się. Te pokarmy, takie jak ryby, wodorosty, owoce, soja, ryż, warzywa i zielona herbata są spożywane regularnie, a wszystkie z nich zapewniają właściwości przeciwstarzeniowe i przyczyniają się do zdrowej utraty wagi i zarządzania wagą.

Co więcej Japończycy lubią domowe posiłki, a tradycyjny posiłek składa się zwykle z grillowanej ryby, miski ryżu, gotowanych warzyw, zupy, zielonej herbaty i owoców. Japończycy są również prawdopodobnie największymi konsumentami ryb na świecie. W rzeczywistości prawie 10% całego spożycia ryb na świecie przypisuje się temu narodowi. Jest to dość zaskakujące, biorąc pod uwagę, że stanowią one 2% światowej populacji. W swojej książce autorka zwraca również uwagę, że od dzieciństwa dzieci uczą się zdrowego odżywiania; obejmuje to powolne jedzenie i docenianie spożywanego jedzenia. Istnieją również zasady, których należy przestrzegać przy stole jadalnym – duże porcje nie są dozwolone. Ponadto każde jedzenie podawane jest osobno.

Dobrą rzeczą dla wszystkich, którzy chcieliby spróbować tego jest to, że kuchnia japońska jest dość prosta – przygotowywanie posiłków jest raczej łatwe, podczas gdy zwykłe sposoby gotowania obejmują krótkie grillowanie lub gotowanie na parze. Ponadto Japończycy jedzą ryż jako boczny posiłek do każdego dania – służy to również jako zamiennik pieczywa. Jest to zasadniczo jedna z istotnych różnic między wschodnimi i zachodnimi nawykami żywieniowymi.

W Japonii śniadanie jest najważniejszym posiłkiem w ciągu dnia i zwykle składa się z wielu potraw i napojów, w tym zielonej herbaty, ryżu gotowanego na parze, zupy, tofu, młodego czosnku, wodorostów, omletu lub kawałka ryby. 
Japończycy rzadko jedzą słodycze, a nawet gdy są podawane zawsze są w małych porcjach. Wielu uważa, że ​​japońskie kobiety nie lubią czekolady, ciastek, lodów ani ciast, ale prawda jest taka, że ​​uczono ich negatywnych długoterminowych konsekwencji, jakie te produkty mają na ogólny stan zdrowia.




loading...
loading...

Aktualizacja: 16 listopada 2018