,

Chcesz mieć płaski brzuch? Trzymaj się z dala od tych dań, które prawdopodobnie spożywasz każdego dnia


Jeśli szukasz sposobu, aby pozbyć się tłuszczu wokół talii i z brzucha trafiłeś we właściwe miejsce.

Oprócz picia dużej ilości wody musisz również sprawdzić, co jesz, aby odnieść sukces w drodze do utraty wagi.

Poniżej znajdziesz pomocne wskazówki jak skutecznie pozbyć się zbędnych centymetrów wokół brzucha i zminimalizować wzdęcia.

1. Unikaj soli

Podczas spożywania pokarmów z nadmierną ilością soli przyczyniasz się do zatrzymywania wody w ciele.

2. Minimalizuj węglowodany.

Unikaj pokarmów bogatych w węglowodany, takich jak chleb i makaron. To dlatego, że zakłócają proces spalania tłuszczu w okolicach brzucha. Zamiast tego przejdź do żywności bogatej w białko.

3. Zmniejsz spożycie produktów mleczarskich

Mleko jest wiodącą przyczyną gazów i wzdęć. Jeśli nie możesz bez niego żyć, to chociaż zamień mleko na jogurt lub kilka kawałków twardego sera.

4. Unikaj ostrych przypraw

Ostre przyprawy pobudzają wydzielanie kwasu żołądkowego, co powoduje podrażnienie żołądka, co może z kolei powodować poważne komplikacje w trawieniu pokarmów.

5. Unikaj alkoholu, kawy, rafinowanego cukru i przetworzonej żywności 

Podczas walki z pobyciem się nadmiaru kilogramów te wszystkie składniki powinny zostać usunięte z naszego jadłospisu, ponieważ są one odpowiedzialne za odkładanie się tłuszczu wokół jamy brzusznej.

6. Wybierz owoce

Jeśli chodzi o utratę wagi owoce cytrusowe to idealny wybór. Inne owoce, jak jabłka, choć są pełne korzyści zdrowotnych, zawierają więcej fruktozy, a tym samym wolniej są trawione.